Сватба във Варна

Нашите сватбени снимки

Posted on: 06/08/2009


Не вчера, ами онзи ден взехме дисковете с професионалните сватбени снимки направени от Фотостудио Х и Деян Стоев. Над 1000 кадъра са, от които трябва да подбера няколко, които да публикуваме тук, а останалите да ги сложим в обществена галерия, макар и с намалено качество. Ще гледам и когато вземем двд-диска с видеото да направя доста копия и да раздам на приятелите ни!

Да ме извинявате, ама съм дал очилата си на ремонт, сменям диоптъра, и сега не мога да пиша много, кьорам се до няма къде.

Но тъй като има много любопитковци за снимките, сега  ще кача една две, останалите ще бъдат в страницата СНИМКИ СЛЕД.

svatba-varna-andrey-rosi-1

svatba-varna-andrey-rosi-4

svatba-varna-andrey-rosi-2

svatba-varna-andrey-rosi-3

4 Отговора to "Нашите сватбени снимки"

Честито още веднъж семейство!!! :} Сега виждам, че са ви снимали Фотостyдио Х, защо се отказахте от Реджи?

Ами Кате, не знам, Дидо по ме кефи мен поне. И понеже съм жена си държа на своето и промих мозъка на Андро🙂 Хихихи!

Хехе, да, май жените са по-силния пол ;))))

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

