Сватба във Варна

Утре е ДЕНЯТ!

Posted on: 23/07/2009


Тик -так-тик-так! Нямааа вреееммее! Вече не броя дните до сватбата, а малкото часове, които остават докато сложа брачната халка!

Роси таман се събуди след нейното моминско парти, а вече е 11:37ч. Голямо шоу е било при нея, имало е и мъжки стриптийз, предполагам, че понататък ще разказва как е изкарала и какво е правила до 3ч. сутринта!🙂

Аз пък ще съм скромен, ще събера някой друг коч на Морска гара, да пийнем на пейките на фона на индустриалното залязващо слънце, така както залязва ергенския ми живот, да ме оплачат за последно, без много простотии (демек стриптизьорки) и т.н. Четвъртък е, прощалната вечер няма да продължи до много късно, защото трябва съм свежарка на следващия ден. Какво да направя като не държа на алкохол!

Сега други неща ме вълнуват, вече определихме количествата напитки, остава малко по-късно да напазаруваме от МЕТРО, да разтоварим в ресторанта и да ми остане поне един час да дишам спокойно.

Напрежението расте!

Лудницааааа!

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

