Сватба във Варна

Една съдбоносна дата 01.12.2003г.

Posted on: 19/07/2009


Роси като активен член на младежкия БЧК

Роси като активен член на младежкия БЧК

Годината е 2003, датата е 1-ви, месеца Декември, час на снимката: 15.35h. Фотограф – не който и да е, ами самият АЗ!

Като фоторепортер през онези далечни времена имах задачата да отразя това събитие – Световен ден за борба срещу СПИН. Незнам дали тогава Роси ми е направила впечатление, но факт е че самата тя се е запечатала върху визуалната ми памет, и подсъзнателно онова червейче е развивало нещо, което ни е накарало година и половина по-късно да се изнамерим в нета и да излезем заедно.

За да направя тази снимка, докато Роси държи двата домата и краставицата (тук е въпроса защо точно тя ги държи!?😛 ), аз съм бил приклекнал на едно коляно, на разстояние няма и 1 метър, взирал съм се върху самата нея, за да направя композицията…фокусирал съм.

И ето какво се получава, година и половина по-късно се запознаваме, тръгваме заедно и почти 6 години по-късно ще вдигаме сватба.

Светът е толкова малък! И всичко е толкова предопределено!

1 Response to "Една съдбоносна дата 01.12.2003г."

Цели 6 години май се чудиш от къде по дяволите ти е позната Роси, нали?🙂

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

