Сватба във Варна

Сватбата: Първа кръв

Posted on: 08/07/2009


first-blood

Рамбо не е сам!

Вчера рано сутринта отидохме в медицински център НАДЕЖДА във Варна да дадем „първа кръв“ по случай желанието ни да си смесим кръвтта си за в бъдеще.

Не случайно отиваме там, защото когато записвахме час за граждански брак  от ОБРЕДИ ЕООД във Варна ни дадоха визитка на този медицински център, където да си изкараме медицинско свидетелство. Там ставало бързо. Защо точно там – познайте! Било препоръчително оттам, защото има вероятност ако медицинското да е от някъде другаде поради еди какви си причини да не го признаят.

Медицинското за брак от медицински център НАДЕЖДА струва 55 лв. на калпак. Правиш изследване за сифилис, а днес там имаме среща с доктор от туб-диспансера да си говорим (и не само, предполагам) за туберколозата. После ще разказвам.

Същевременно аз реших да разбера от каква кръвна група ми е синята кръв, което удоволствие ми струва 18 лв, и излезе следното: първо – кръвтта ми не е синя, ами червена, въпреки че вените ми са сини, и второ – аз съм АВ положителна. С една дума – като почти всеки останал! Дотук с уникалността ми! (Ахх, Скромност е второто ми име)🙂

На Роси само и боднаха пръстта, за да и вземат кръв, а на мене ми източиха 5ml кръв от вената – точиха ли, точиха! Половин спринцовка! Въпреки това после Роси се оплакваше, че я боли пръстчето. Тъйкато вече имам опит с иглите, мога да кажа че от лаборатория Статус боцкат една идейка по-нежно от лаборатория Надежда.

Моя тест за сифилис е отрицателен, което предполага че и на Роси е такъв? Аз още вчера разбрах за резултата ми, защото получих онлайн проверка на лабораторните изследвания.

Ще пиша пак.

1 Response to "Сватбата: Първа кръв"

Според закона, със СПИН може, със сифилис не?!

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

