Сватба във Варна

В търсене на „правилният“ костюм

Posted on: 01/07/2009


black-evil-costume

Вчера с Роси отидохме до Mall Varna да прегледаме какво е положението с мъжките костюми. Влязохме само в два магазина, на FRANT и на ANDREW’s Fashion.

В първият магазин не се задържахме много, защото персонала беше любезен да ни информира, че най-малкия номер костюм според тяхната номерация е № 48, който обаче ми беше голям! Получих добър съвет – питай за най-малката номерация и пробвай! Ако ти е малък – има шанс да си намериш в дадения магазин костюм.

Във вторият магазин  постъпих точно така, огледах се за най-малкия номер. Незнам…или аз съм малък човек, или най-малките номера ми стават, но влязох много добре в един от костюмите, панталона ми също добре стана. Номерацията е 44.

За разлика от Frant в Andrews имаше и светли костюми. След дълги разговори с половинката и парчето от роклята й, най-вероятно няма да съм със светъл костюм, защото бил съм и без това бледичък и съвсем съм щял да изчезна над пищността на булчинската рокля. Пробвах един тъмен костюм, цвят графит, много добро изпълнение. Насложих и една риза цвят екрю с вратовръзка, която имаше подобни меки бежави цветове с тъмни ивици, но нещо съчетанието не се получаваше. Тук се затруднявам с каква риза да бъда.

Както и да е, ще съм с тъмен костюм, почти черен, начало на мрачните ми дни, да свиквам. Не съм избрал още от къде, но в Andrews Fashion дори да нямат мой номер ще ми го доставят до 2-3 дни, а и през месец Юли имат 50% отстъпка. Така костюма с риза, вратовръзка и колан, ще ми излязат само 250 лева.  Пък ще си сложа етикетче от Versace, хаха!

1 Response to "В търсене на „правилният“ костюм"

Аз ти казах и на живо – адвокатската градинка, магазин „Крис – мода за мъже“, ако там не си харесаш нещо – значи си безнадежден случай. Или правиш като мен – класически костюм.
И си искам връзката – за нула време си направил ПР4🙂

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

