Сватба във Варна

Среща на Атанасови и Русеви

Posted on: 29/06/2009


Тази вечер се очертава отново вълнуваща – родителите ни ще се срещат, да се опознават. Атанасови се вземат с Русеви, и обратното. Когато тръгваш да се жениш – се жениш за цялата рода на булката, и обратно.

Очертава се да вали довечера, въпреки че сме резервирали маса на открито в ресторант БМ на Южния плаж. Ако завали – срещата ще мине като по вода, и за в бъдеще ще се разбират помежду си. Ако не завали – значи ще се напият, и пак за в бъдеще ще се разбират помежду си, но с чашка в ръка. А ако не се случи нито едното нито другото – тогава няма да е на добре! Ще трябва повече вино или бира да се лее! На това му се вика „философията на Андрей“! Хаха!🙂

На мен не ми е притиснено, оставам притесненията за родителите ми, най-вероятно майка ми ще е по-притеснителна, а баща ми ще прави изцепки.

Ще бъде забавно, явно!

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

