Сватба във Варна

Красиво, по-красиво – декорацията!

Posted on: 17/06/2009


Хехех, мисля, че е време и бъдещата булка да се включи по темата. За да е честно спрямо другарчето, си стиснахме ръцете всеки от нас да се занимава с това, в което му е силата. Така моя е задачата да подбера сватбен агент и заедно да решим на каква тематика ще е сватбата.  Смятам, че наемането на агент, поне за декорацията би спестило много нерви, тичане и би запазило изненадата в този специален ден. В някои случаи ресторантите си имат декорация, която е включена в цената на кувертите или е с някаква минимална стойност (пример – „Бялата Къща“ в ж.к. „Чайка“). Съветвам ви винаги да питате, когато разглеждате ресторант! В нашия случай трябва да се доверим на агент, защото ресторанта на хотел „Корал“ не разполага със собствена украса.

Избрах услугите на агенция „ACCENT“, направи ми страхотно впечатление отношението на агентката, с която говорих – Мария,  към мен🙂 Аз поне съм човек, който ако не се изкефи на отношение, колкото и готино да работи фирмата, просто ще ги отсвиря! Та Мария усети прекрасно как бихме желали с милото да изглежда сватбата ни, показа ми всякакви скици! Харесва ми, че наблягат на малките елементи, стилни са и бягат от претрупването. Спрях се на морска тематика, защото все пак сватбата е лятна🙂 Смешното е, че цветовете допълват този на роклята, а не обратното, обаче какво да направя като първо купихме роклята…..но за нея в друг пост🙂

Мария ме изслуша, записа старателно всичките ми изисквания и ми показа цял куп снимки! Утре имаме среща с нея, и милото ще дойде да удобри проектите, а трябва да изберем и покани. Хубавото е, че фирмата предлага всякакви услуги – от декорация, през рент-а-кар до букет, покани, всичко, за което се сетиш! Липсва комерсиализма. Ако ви е интересно какво предлагат „ACCENT“, цъкнете тук🙂
Преди да стигна до „ACCENT“  се срещнах и с Тито, собственика на агенция „ПЕРТИТО“, но не ме грабнаха. На мен „ПЕРТИТО“ не ми направиха особено впечатление, но са едни от най – добрите във Варна, така че публикувам линк. Сториха ми с доста комерсиални за вкуса ми.

Хубавото е, че доста агенции днес предлагат както пакетни услуги, така и само декорация или от каквото се нуждаете – цената може да варира и вариантите с отделните услуги са по – приемливи от пакетите когато примерно сам ще си правиш декорация на колата, имаш си Ди Джей и Фото и Видео. Просто няма смисъл. Така, че си преценете бюджета, за да видите колко можете да отделите за тази екстра и ако се наложи да се заемете с по – малките детайли – кошници за късмети, поставки за пръстени. Тези неща аз ще си ги направя сама, защото обожавам да се занимавам с такива дреболийки, а и вече имам идея как да изглеждат😉 Целуфффки и късмет!

Ето и списък на моите фаворити🙂 Успех в търсенето на агент!

Вашата Приказка

Цветен Ден

Парти Джак

2 Отговора to "Красиво, по-красиво – декорацията!"

Искам да кажа ,че за мен „Пертито“ е най-добрата агенция за организиране на ВСЯКАКВИ партита…За моята сватба ВСИЧКО беше точно по вкуса ми! Наистина за мен „Пертито“ са най-добрите в тази сфера! Искрено благодаря на целия екип на „Пертито“ за страхотната сватба!

А аз искам да изкажа големите си благодарности на свабена агенция ACCENT за прекрасната работа! Грабнаха ме със страхотното си отношение към нас! Гостите ни бяха очаровани от декорацията и все още я споменават! Момичета, бяхте страхотни! За мен те са най – добрите, просто ПЕРТИТО не са ми по вкуса.
BELOSLAVA, би ли споделила какво други твои партита са организиали ПЕРТИТО?

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

