Сватба във Варна

Ами роклята?

Posted on: 17/06/2009


Това е най – трудния избор! На мен ми се наложи малко да пришпоря нещата, така че се отклоних от модела, в който се ВЛЮБИХ. А и не ми стоеше😦. Рокля си търся от ноември месец. Което си е твърде рано. Тук искам да предупредя бъдещите булки от Варна, че колкото и да са хубави моделите на модна къща Холидей Сона, жената (една мацка с къса коса и плътен глас), която продава в салона им, е меко казано ГРУБА и ме изхвърли като мръсно коте като разбра кога е датата. Можеше да го каже и по меко….. Но роклите им са много красиви! Харесват ми нещата и на бутик „СВАТБЕН ДЕН“. Ако не ви се обикаля, можете да разгледате сватбените салони около РИТУАЛНА ЗАЛА. Там можете да намерите абсолютно всичко, което ви е необходимо! От роклята до свещи и украса за чаши! Голяма част от предлаганите рокли са на бутиците от Асеновград, наричан още и „градът на булките“.  По – претенциозните от вас, които имат и повече възможности са роклите, предлагани в бутик LA SPOSA , където цените на роклите са между 1700 и 3000 лева. Повечето салони във Варна работят и с модели на клиентите си, но масово шият от гръцки и испански списания.

Средната цена на една хубава булчинска рокля е около 600 лв.  Това ви дава поне гаранция, че е добре ушита.  Много внимавайте за начина на ушиване! Историята познава случаи на разпаднали се рокли….  Друг вариант е да си купите рокля „втора ръка“ или да наемете. Можете да намерите настина прекрасни модели на много хубави цени! Просто се разтърсете из Гугъл. А в E-bay можете да намерите дизайнерси рокли за около $ 300.

Роклята, на която се спрях, е на бутик „А’ГРЕСИЯ“. През юли магазинът им ще се премести до РИТУАЛНА ЗАЛА.  Много мило отношение, много красиви модели на сносни цени.

Реагираха много бързо, тъй като се наложи роклята да се шие бързо и спешно. Даже я ушиха 2 седмици по рано от когато трябваше и сега ще си я гледам 1 месец в гардероба и ще и се радвам. Утре си я вземам, много съм щастлива! :):):):) Снимки ще гледате от сватбата, защото милото иска да запазя роклята като изненада🙂

Сигурна съм, че всяка от вас ще открие „своята рокля“.  Успех, момичета!

8 Отговора to "Ами роклята?"

Сватбени рокли – от извора – Асеновград. Грешката Ви на теб и Андрей е, че не слушате какво Ви се говори. Рокля за сватба се облича веднъж. 1700лв. си е еретично огромна сума.

Стелияне, при нас нещата се развиха много бързо и нямаше как да се ходи до Асеновград по няколко пъти – поне за нас е нито удобно, нито изгодно – роклята на Роси излезе 780 лв. А от рокля до рокля, както и от материя до материя има разлика. Ако бяхме природозащитници на GreenPeace щяхме да се облечем с оризова хартия!🙂 А че има рокли от по хиляди левове, да, все пак има и хиляди капризни принцеси, които точат заблудените си паралийчета.

Верно шефе гъзъ ти е голям, или на кратко – ти си голям гъз. Щото не питаш, а само пръцкаш…

1700лв. ми е безумна цифра за рокля! Андрей каза, че роклята+було+чанта ми излезна 860 лв. Цената за качеството си е супер! Асеновградските къщи също имат хубави модели, които се намират и тук, но най – хубавите неща са ,както много момичета казват, из малките улички, просто там дизайнерите бягат от тая масовизация и предлагат по-прилични и нормални неща. А ми прави впечатление, че доста булчински къщи слагат безумни цени при положение, че работят с евтини материали и моделите им са меко казано безвкусни….. Просто аз си харесах роклята тук, във Варна, не мисля, че в Асеновград можех да намеря нещо по – добро.


Това е конкретната рокла. Дори съм сигурен, че такъв точно модел нямаше във Варна през 2006. Както и да е де, но се надявам да надрастнеш Андрей и да го научиш да ПИТА!🙂

Андрей, Роси, ходенето до Асеновград става за един уикенд. Женя ведно с тъщата отидоха, преспаха една вечер и се върнаха доволни и щастливи.

Ей СПАМ-ър :D! Имам ли рокля която искам? Да, имам🙂 Тогава какъв е проблема?

Искам още веднъж да изразя недоволството си от обслужването в Holiday Sona, Варна. Има една дама с къса, черна коса, която е УЖАСНО неприятна личност! Ако не е в настроение ще ви изхвърли като нежелан натрапник от магазина! Първия път, когато съвсем информативно реших да видя какви рокли има в магазина им, тя едва ли не ме изрита защото „Много ви е рано да търсите! Какво има да гледате сега, то и без друго няма много модели, елате през юни“. Е да, ама си сменихме датата от септември на юли. Втория път ни трясна вратата под носа, защото излизаше да си пие кафето. В крайна сметка ми даде да пробвам рокля, която очевидно не ми стоеше! Значи даваш им пари, ате не ги искат. В крайна сметка си купих рокля от Агре’сия, страхотно обслужване и страхотни модели! За което благодаря!

Доказателство за думите ми! http://www.svatbata.org/forum/index.php?topic=1334.15

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

