Сватба във Варна

Моето моминско парти

Posted on: 18/08/2009


Минаха повече от три седмици от сватбата и мисля, че е крайно време и аз да се включа с нещичко около сватбата :) Напоследък при нас навлезе традицията за организиране на моминско парти. Хехех, при мен се получи много приятна изненада от страна на сестра ми и кумата. Седмицата преди сватбата започна много екстремно, в началото мислех аз да си организирам партито, но поради ред причини, някои от които неприятни за съжаление, ми се уби всякакво желание за празнуване. Мислех в среда да поканя мацките, но….Вече беше вторник вечерта, а аз стоях тъжна и омърлушена у нас и се бях отказала от идеята. Тогава сестра ми ми звънна и ми каза утре вечер да мина през тях (не живея с родителите си от повече от 2 години).  Разбрахме се за час и така. Та отивам на другата вечер при сестра ми, а тя от вратата ме хвана и вика „Айде отивай в моята стая, ей ти тази рокля, преоблечи се“, а аз – шах  мат, въпреки че ми мина през ума, че може би нещо става. И преобличам се аз и й разказвам колко криво ми е тази седмица, как не ми е до нищо, затова се извинявам, че не съм организирала нищо, ама просто вече нямах нерви! „Айде сега ще ти правя косата, ще те гримираме и тръгваме! “ каза само Мая. Аз реших, че ще ходим по сестрински някъде, но съм била в голяма заблуда :D. Когато стигнахме центъра телефонът ми се раззвъня, една приятелка ми обяснява как била на центъра, можело да се засечем, аз и казах, че можем да се уговорим и да се видим някъде по – късно. И така говорейки отивам към Севастопол. А там – кумата! Седи и ми се хили като ряпа на среща! :D Та хващат ме под ръка със сестра ми и в този момент виждам как пристига моята приятелка, с която току що се чух! Хили ми се заговорнически и изргява иззад една пейка! Тогава се светнах, че наистина нещо става! Хванахме се четирите и тръгнахме. А една друга моя приятелка през това време се заела да украси сепаре в едно заведение. Много приятно ме изненадаха! Хехе! Бяха ми взели и подарък! И ме разчувстваха толкова много, че се разревах! Въпреки, че не попадам в категорията „ревла“.  И така, ударихме по едно за отскок, поговорихме си и се посмяхме и се дигнахме към следващата изненада. Моите мацки решили да ме водят на мъжки стриптийз, хахахах!Не можах просто! :D

Сега кат се сетя беше ужасно забавно! Никога не съм ходила на стриптийз!Малко повечко чалга ми дойде. Но щях да умра от смях когато един запотен мускулест индивид дойде да поотърка телеса в мен! УУУУууху! Многу яку! После ме качиха на сцената и същия сладур ми потанцува и се поразсъблче за мен, беше яаааако!

Прибрала съм се у нас към 3 сутринта, събудих приятеля ми (тогава ми беше гадже все пак!!). А той коментира, че съм се прибрала рано и съм миришела на мъж! Аааааахаххахахахахха!:D:D Та така за моето моминско парти :) Добре, че бяха мацките да ме измъкнат от тази емоционална дупка……За което им благодаря много!

3 коментара to "Моето моминско парти"

EEEEEE syster:) мн се радвам, че ти е харесало:) организацията беше цял ад, но крайният резултат беше 6+:) имам и снимков и видео материал – компромаааат!!!мухаха!

бързо да ми дадеш компроматите!!!

[...] да за изненадат своята приятелка. Имам опит само с моето си моминско парти в това отношение, което протече по горния сценарий и [...]

Вашият коментар

Баланс байкове детски колела без педали каски Kiddimoto


Some Rights Reserved

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

